lørdag 9. juni 2012

VERTSFAMILIE!!:D

Heyy! Dette er da det første innlegget på bloggen min og som dere sikkert har skjønt så skal jeg bo i Wisconsin. Fikk vite det på onsdag og da var jeg helt i ekstase og etter å ha hørt litt rundt så fant jeg ut at jeg skulle blogge:) 

Jeg skal bo i et lite sted som heter Sun Prairie, men det er plukket ut til en av de ti beste småbyene å bo i av 1700 i USA, så jeg tror det er veldig fint der. 
HUSET MITT!

Familien min består av mor, far og tre barn, men to stykker har flyttet ut så det er en gutt på 17 som er igjen som skal gå på samme skole som meg. De har også en hund(goldendoodle), en gekko og fisk. 
Skolen jeg skal gå på er helt ny, så den er veldig fin, men leste at det var ganske strenge regler der, blant annet kan jeg ikke gå med solbriller, men sånn tror jeg det er over hele USA. 

Sendte også min første mail til familien i dag, så gleder meg veldig til å få svar og se hva de sier:) 

Noen som har fått vertsfamile i nærheten? 

2 kommentarer:

  1. Det er ikke så lang unna der jeg skal bo! Skal bo rett utenfor Madison :D

    SvarSlett
  2. Så gøy, hvilken skole skal du gå på? Kanskje vi møtes:)

    SvarSlett